I movimenti standard di a pressa di pettu di bancu

à nantu à un bancu pianu1. Lie flat in un bancu pianu, cù a vostra testa, u spinu superiore è i fianchi toccu a superficia di u bancu è uttene un sustegnu fermu.Legs sparghje naturalmente à u pianu.Aderenza cumpleta (i pollici attornu à a barra, oppostu à l'altri quattru dita) di a barra di barbell in a manu di fronte (tigri di fronte à l'altru).A distanza di presa trà e mani hè ligeramente più larga di a larghezza di e spalle.

2. Eliminate u barbell da u bancu di pressa cù i vostri braccia dritti per chì u barbell hè direttamente sopra à a clavicola.Affundate e spalle è stringhje i vostri scapulae.

3. Allora scende u barbell pianu pianu è cun cuntrollu tutale, toccu delicatamente u pettu ligeramente sottu à i capezzoli.Immediatamente spinghje u barbell up and back ligeramente per chì u barbell hè torna sopra à a clavicula.I coddi ponu esse chjusi o micca cumplettamente estesi à questu puntu.I scapulae restanu stretti.

Distanza di presa: una distanza di presa diversa hà un effettu diversu.A distanza di grip hè diversu, u focu di l'esercitu serà ancu diversu.Una presa più larga si focalizeghja nantu à u pettu, mentre chì una presa più stretta stimula u triceps è i deltoidi un pocu più.A struttura di u corpu di ogni persona hè sfarente (lunghezza di u bracciu, larghezza di e spalle), avete bisognu di cuntrullà a distanza di presa secondu a vostra situazione.


Tempu di posta: 01-06-2022