Cumu aduprà u Prone Leg Curl currettamente

Istruzzioni:

1. A pusizioni iniziale: Sdraiate nantu à u curler di a gamba cù i vostri ghjinochje ghjustu dopu à a fine di u pianu squat.Aghjustate u roller pad di resistenza in modu chì a parte posteriore di a to caviglia hè ghjustu sottu à u pad.Pigliate u manicu è inspirate profondamente.

2. Prucessu di eserciziu: Mantene u to torsu drittu, cuntrate i vostri biceps per move u pad di scuma versu i vostri malati, è quandu u muvimentu righjunghji u puntu mediu, cuminciate à exhale.À a cima di u muvimentu, stringhje i vostri biceps duru, poi torna lentamente à a pusizione di partenza.

22
23

Attenzione:

1. Quandu l'elevazione di u pesu, u vitellu ùn deve micca più di u pianu verticale.Quandu restaurà, u biceps femoris deve esse cuntrullatu cù forza.I gammi ùn sò micca completamente dritti, è a tensione deve esse mantinuta.U prucessu di u muvimentu ùn pò micca s'appoghjanu nantu à l'inerzia.S'ellu succede, significa chì u pesu hè troppu ligeru, duvete aumentà u pesu di l'elevatore di prova in modu adattatu, è fate attenzione à cuntrullà u ritmu di u muvimentu, cum'è a cuntrazione concentrica hè un pocu più veloce è a cuntrazione eccentrica hè un pocu più lenta. .

2. Ùn alzate micca i malati quandu u biceps femoris hè cuntrattu duramente.Evite a forza di prestitu.Se sta situazione si trova, significa chì u pesu hè troppu pisanti, è u pesu di l'elevazione di prova deve esse ridutta, è a mente deve fucalizza nantu à a cuntrazzioni è l'estensione di u musculu agonista.


Tempu di post: Jul-15-2022