Biologia di a cumunicazione: A caminata rapida pò ritardà l'anziane

Ricertamenti, circadori di l'Università di Leicester in u Regnu Unitu anu publicatu a so ricerca in a rivista Communications Biology.I risultati mostranu chì a caminata rapida pò rallentà u ritmu di l'acortamentu di i telomeri, ritardà l'invechjamentu è l'età biologica inversa.

Biologia 1

In u novu studiu, i circadori anu analizatu i dati genetichi, a velocità di marchja auto-riportata, è i dati registrati cù un accelerometru di bracciale da 405,981 participanti in u Biobank UK cù una età media di 56 anni.

A velocità di marchja hè stata definita cum'è: lenta (menu di 4,8 km/h), moderata (4,8-6,4 km/h) è veloce (più di 6,4 km/h).

Biulugia 2

Circa a mità di i participanti anu riportatu una velocità di caminata moderata.I circadori anu truvatu chì i camminatori moderati è veloci avianu lunghezze di telomeri significativamente più longu cumparatu cù i camminatori lenti, una cunclusione ulteriormente supportata da e misurazioni di l'attività fisica valutata da accelerometri.È truvò chì a durata di i telomeri hè ligata à l'intensità di l'attività abituale, ma micca à l'attività tutale.

Più impurtante, una successiva analisi di randomizazione Mendeliana bidirezionale hà dimustratu una relazione causale trà a velocità di caminata è a lunghezza di u telomeri, vale à dì, a velocità di caminata più veloce pò esse assuciata cù a lunghezza di telomeri più longu, ma micca vice versa.A diffarenza di a lunghezza di u telomeri trà i caminari lenti è veloci hè equivalente à una differenza di età biologica di 16 anni.


Tempu di post: May-05-2022